tirsdag, oktober 31, 2006

@%#¤§&$€

Det vil ingen ende ta... i dag var nettet borte igjen, men nå ver det PCen min som streika...
Nettverkskortet fant ikke nettverket så jeg prøvde å Reparer, Omstart og gikk ut på gangen med PCen. Da var det bare å ringe Fujitsu Siemens Help Desk og klage min nød. Der fikk jeg beskjed om å ta en systemgjennoppretting og hvis det ikke fungerte skulle jeg installere Windows på nytt.

...tiden går...

Nå har jeg installert windows på nytt, samt ørten drivere og programmer. Ikke noen respons...
Ringer hjelpedisken igjen. Denne gangen får jeg snakke med ei dame fra sverige, den jeg snakket med sist var også svensk, men han var en mann... har jeg ringt til sverige tro?
Denne dama stilte meg et spørsmål jeg kunne spurt meg selv for 6 timer siden, da jeg oppdaget problemet. Har du slått på antennen? Eh... nei, det har jeg ikke.

Flaut!

2 kommentarer:

Belcker'n sa...

Desverre så er jeg ute på tur i helga...
Samma driten i fjor også...

marenioslo sa...

god utreise!
me snakkas