mandag, desember 19, 2011

Hjem til jul: Dag 4

Ikke så mye som har skjedd i dag.

Har stort sett vært hjemme i leiligheten og slappet av. I 12-tiden tok vi oss en tur ned på Larcomar og spiste lunsj på en restaurant som heter Mangos. Der fikk vi sitte å se utover stillehavet og spise så mye mat vi ville fra en buffet. Jeg spiste mye for der var det mye godt for å si det sånn.


Et lite utvalg av det vi kunne servere oss med



Etterpå stakk jeg og pappa ned på stranda så jeg fikk dyppet tærne i Stillehavet, siden jeg nå først er så nærme. Blir ikke muligheter til å gjøre det i Arequipa.





Jeg ble skikkelig våt så vi snudde fort hjem igjen etter det. Det er nemlig ikke så deilig å gå rundt i shorts laget av grovt jeans-stoff etter at de er blitt dynket i saltvann.

Utpå kvelden traff vi en dansk misjonærfamilie som er i Lima for å ordne med Carnet, ID-papir for oppholdstillatelsen. Vi tok dem med ned til Larcomar for å spise kveldsmat. For min egen del bestod kveldsmaten av en kopp kaffe og en Frozen Mango Juice. Jeg var fortsatt mett etter lunsjen tidligere på dagen.

I morra blir det pakking og avreise til Arequipa. Det geleder jeg meg veldig til.

Ingen kommentarer: