fredag, juni 13, 2008

Ut på tur

Da reiser jeg avgårde. Første stopp blir Hurdal Verk hvor Hedmark krets arrangerer Misjonsfestival denne helga. Skal overnatte der før jeg drar videre med fly til Ålesund i morgen tidlig.
Der skal jeg ta bussen inn til sentrum og finne båten et sted ved skansekaia, eller noe sånt.

Båten heter forresten Elieser 6 og eies av Den Indre Sjømannsmisjon (DISM). Den seiler langs Norskekysten og har møter. Les mer på deres nettsider.
Min oppgave på båten de to ukene jeg skal være med er å tale på møtene, det blir spennende. Jeg gleder meg veldig, samtidig som jeg føler at en stort ansvar har blitt pålagt meg. Vær med å be om at jeg må tale Guds ord rett og sant.

Ellers vet jeg utrolig lite om båten og hva programmet er. Jeg skal være med i to uker og hopper av i Karmøy. På veien sørover legger båten i land flere steder og har møter. Skal prøve å legge ut ei mer eller mindre detaljert reiserute når jeg kommer ombord.

Apropos det. Jeg vet ikke hvordan det er med internett tilgang på båten, så det er mulig jeg må ty til mobilen for å komme meg på nett. I så fall blir det ikke like mange oppdateringer. Surfing via mobiltelefon er dyrt.

Det får bli alt for nå.

3 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Du får si ifra når dere kommer til Bergen. God tur, Elieser 6 er en fin båt.

silje sa...

kom til Os!

Reier sa...

Stikk gjerne innom Arusha også!