onsdag, juni 25, 2008

Dag 9

Desverre er det fryktelig dårlig mobilnett i Hardangerfjorden. Derfor har jeg ikke fått oppdatert bloggen før nå. Jeg skal sette meg ned å skrive alt som har skjedd når jeg får tak i en pc med internett.
Enn så lenge får dere nøye dere med en kort oppsummering.
Det har vært en fantastisk uke her på Elieser. Jeg har lært masse om hva det til si å være Jesu tjener, venn og brud. Jeg har fått masse erfaringer som jeg kan ta med meg videre i arbeidet, både på godt og vondt, men mest at alt at jeg er elsket at Gud og at han faktisk KAN bruke meg slik som jeg er.
Dette skal jeg fortelle mere om seinere, men nå må jeg legge meg.
I mellomtiden kan dere jo lytte på Paul Washer sin tale: Weak Gospel Presented Today. Du finner den på audiosermon.com
Vanligvis ville jeg lagt ut direkte lenke, men det får jeg ikke til via mobiltelefon. Dere får søke dere fram.
Hei så lenge

1 kommentar:

Andreas sa...

Prøvde å legge inn en kommentar på dette innlegget tidligere, men av en eller annen grunn funket det ikke..

Talen til Paul Washer som du nevner ligger forresten her. :)

Signe arbeidet videre Einar. Ser frem til neste oppdatering.

A.