onsdag, januar 24, 2007

Numa numa jay

De fleste kan vel huske den forferdelige tekonolåta som gikk på radio for neon år siden. Den som begynte med maia-hi, maia-ho, maia-ha, maia-ha-haa...

Har ikke peiling på hvor disse gutta kommer fra, men en stemme hvisker øst-auropa i øret mitt... videoen er ikke akkurat den beste, men så kommer Gary Brolsma og lager en egen versjon:

Denne har nå rast over nettet og andre har gjort sine egne versjoner av den igjen...


Moralen er:
Vær forsiktig med hva du legger ut på nettet... det kan få uante konsekvenser

5 kommentarer:

Birgitte sa...

Haha! Konge! Eg sitte å ler for meg sjøl... =)

Viss eg ikkje huske heilt feil, så tror eg di guttane komme fra Romania..?!

Hege sa...

Herlighet, for noen folk! :) hihiiii...

Gunhild sa...

huff da

Ingar T. Hauge sa...

Det rumenske flagget vaier jo tross alt i bakgrunnen i originalvideoen, så jeg tror vi trygt kan slå fast at Romania er skyldige i denne landeplagen av en sang.

Andreas sa...

Jepp, gutta fra Ozone er fra Romania. Dragostea Din Tei og "oppfølgingslåten" Despere Tine kapret de to øverste plassene på hitlistene samtidig, noe som skjer veldig skjeldent.

Statistisk sett plasserer det dem i samme klasse som Beatles, Rolling Stones osv..

.. noe som er skremmende.