lørdag, desember 02, 2006

Et gammelt dikt

Satt og ryddet litt på PCen min og fant et dikt jeg skrev for noen år siden. Rart at jeg skulle komme over dette akkurat nå, for det var faktisk noe jeg trengte å lese...

Depression

When depression falls upon me, like dark and stinking tar,
I loose perspective of my life, and retreat inside myself.
All that once was bright and shining, all my hopes and dreams,
loose their glance and color, and fade into the back.
My self-respect is broken into pieces, and scattered on the floor,
the person in the mirror is twisted, the flaws outplay the rest
The little paradise I live in shrinks into a private space,
where the loneliness and darkness, and silence of the night reigns.
Les mer på Lange innlegg

1 kommentar:

Hege sa...

heisann! ville bare kommentere kabal-innleggene dine.
jeg har drevet en del med kabal selv, men selv synes jeg det er veldig moro med las vegas versjonen. vet ikke om du har prøvd den? hehe. uansett. etter innleggene dine måtte jeg forsøke meg på kabal på tid og sånt. var ganske moro. godt å vite at det er andre enn meg som holder på med kabal! :)