søndag, november 12, 2006

Arrogant?

Her om dagen, som så ofte, var det en tanke som slo meg. Jeg satt og tenkte over at det er enkelte personer jeg kjenner som oppfører seg veldig arrogant. De er rett og slett udregelige klyser... men er de arroganse eller nedsatte sosiale evner som kommer til uttrykk? Jeg tror at en del av dem ikke er så arrogante som de gir uttrykk for, de er bare ikke så flinke til å omgås andre. Noen er nok bare arrogante og selvopptatte. Og jeg merker at de ikke ahr særlig mye til overs for meg, men som regel tåler jeg ikke trynet på dem heller så det er jo veldig greit.
Mens jeg satt og tenkte over dette slo det meg at det slett ikke er umulig at noen, kanskje mange, oppfatter meg som en arrogant drittsekk. Det er slett ikke umulig at jeg gir et inntrykk av å være arrogant... dette har ligget i bakhodet mitt og gjæret de siste dagene og jeg har ikke kommet fram til noen konklusjon enda.
Har kommet fra til at det kanskje er like greit å sende saken videre... dere som kjenner meg og har dannet dere et inntrykk av min personlighet: Gir jeg inntrykk av å være arrogant? Er det noen som synes jeg oppfører meg som en av de ovenfornevnte drittsekkene?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Unnskyld...

Belcker'n sa...

Følte du deg truffet?
Slappa, hadde ikke deg i tankene

Anonym sa...

Syns kje du e arrogante eg Einar!
...kanskje litt skummel bare... ;)

christel sa...

Du e vel ikkje den ej hadde tenkt på som arrogant.... Som nevnt, litt skummel ja... Spesielt vist ett første møtet med deg gjekk litt skeis, Bibelskulen i fjor:) Ej huskakje akkurat ka det gjekk ut på, men ej hadde repekt før dj året ut:) Ja ja,du e ikkje arrogant hvertfall! Og ser litt poenget i det du skriv her ang arrogante klyser! Håpe ikkje du meinte ej va en av dei:)

Belcker'n sa...

Tror de som leser bloggen min faller godt utenfor den kategorien Christel...
Skummel ja... husker du har fortalt meg om det før. Du hadde flira av noe jeg sa eller gjore. På spørsmål om hva du lo av savrete du "ej ler ikkje av noke" hvorpå jeg sa "Ja, jeg ser det" stemmer ikke det?

christel sa...

jepp, stemmer det Einar.... driiiiiit skummelt va det!!!! Men ej fant etter kvart ut at du egentlig ikkje va so skummel alikavel:) For du e en kjempe kjekk pjokk, hehe;)