mandag, juli 17, 2006

Dagen derpå

BursdagsbarnetTante Magnhild Vært på grillings hos bestefar. Hadde fantastisk vær og maten var god. Ble litt bursdagsselskap for kusina mi og avskjedsselskap for tante Magnhild som skal reise til Uganda for Medecins Sans Frontieres, også kjent som Leger uten Grenser.

Georg StenslandPå vei hjem fikk jeg øye på Georg Stensland som stod og beitet på et jorde. Så ut som han kosa seg veldig.






Skal jeg vente?Mamma likte ikke at jeg fortsatt hadde vondt i hodet og ryggen etter stuntet mitt på GF så jeg dro på legevakta.
Som dere ser av plakaten måtte jeg pent sette meg og vente. 30min over tida slapp jeg inn til legen som kunne konstatere at det ikke var noe i veien med meg, men at jeg måtte ta det litt med ro. Har jeg hørt det før tro?

Ingen kommentarer: