onsdag, oktober 15, 2008

Personlighet

Fant fram til denne personlighetstesten via bloggen til Christina (og Google).

Her er resultatet:

Your personality type:
Popular and sensitive, with outstanding people skills. Externally focused, with real concern for how others think and feel. Usually dislike being alone. They see everything from the human angle and dislike impersonal analysis. Very effective at managing people issues and leading group discussions. Interested in serving others and probably place the needs of others over their own needs.

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si om dette. For å være helt ærlig er jeg ikke helt sikker på hva det betyr alt sammen heller. "Externally focused?"
Kan vel si at mye av det stemmer ganske bra. At jeg har en tendens til å sette andres problemer over mine egne har jeg fått høre ofte, men om jeg er særlig effektiv til å lede gruppe diskusjoner er jeg ikke så sikker på. Og hva menes med at jeg er populær?

Careers that could fit you includes:
Teachers, consultants, psychiatrists, social workers, counselors, clergy, sales representatives, human resources, managers, events coordinators, politicians, diplomats, writers, actors, designers, homemakers, musicians, religious workers.

Dette ser jo lovende ut, masse her som jeg kunne tenke meg å jobbe med, og en del som jeg allerede gjør.

Dere som leser denne bloggen og kjenner meg litt, hva mener dere? Er dette en god beskrivelse av min personlighet, eller er det helt på jordet? Kjør debatt!

3 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Tror det er en ganske så passende profil på deg. Utadvent er du i hvert fall, og oppfatter deg som genuint interessert i andres problemer. Og siste yrkesgruppe er du jo allerede delvis innenfor på frivillig basis:-)

tingaling sa...

Festlig hvor forskjellige våre resultat ble - jeg syns mye av det stemmer på deg, Einar!

Belcker'n sa...

Ingar: For ikke å nevne counselor og musician på amatør nivå

Christina: Tror nok jeg svarte feil på en del av spørsmålene. Var vanskelig å forstå hva de ville fram til på noen av dem. Litt utydelige/tvetydige spørsmål.