onsdag, oktober 22, 2008

Hurra og sånn...

I går var jeg en tur oppom Fjellhaug for å hilse på pappa, som var på tur til Chicago, på besøk hos søster'n, i forrige uke. Han hadde med seg noen ting han hadde kjøpt med for meg, bla. en Xaphoon (Sa foon), også kjent som lomme Saksofon.
Testet den ut litt i går kveld, men det må nok en del trening til før det blir musikk ut av det. Det begynner å bli 10 år siden jeg sluttet å spille saks så jeg må trene opp teknikken og muskulaturen i ansiktet.

I dag var jeg innom XXL og kjøpte meg innebandy-kølle. Har spilt innebandy på Fjellhaug en gang i uken denne høsten og det var deilig å spille med en ordentlig kølle framfor de tunge og vinglete "gym-køllene".
Merker at formen kommer seg litt også, denne gangen var jeg ikke helt utladet etterpå og jeg blir ikke like støl lenger heller.

Her er en liten trudelutt spilt på Xaphoon.
(Det er selvfølgelig ikke jeg som spiller)

1 kommentar:

Gunhild sa...

Så flott at formen kommer etter hvert.