torsdag, september 11, 2008

Tilbake på hybelen

Da er jeg tilbake i hybelen min. Etter et lengre spontanbesøk hos Jomar, en kompis her i Oslo. Skulle egentlig opp på Fjellhaug for å spille Bandy, men endte istedet hos ham og ble der over natten. Det var veldig koselig og vi pratet om alt mellom himmel og jord.

Han viste meg b.l.a. dette YouTube-klippet:

Santata Shreds

Spesielt morro og lese alle reaksjonene i kommentarfeltet på YouTube siden. Så mange Santana-fans som blir iltrende sinna og roper ut at dette bare er tull og forfalskning... "Well, thank you Captain Obvious!" som Martin ville sagt.

Her er det noen flere artister som jammer:
Eric Clapton, Metallica, Led Zeppelin, ToTo (beklager Ingar), Slash, Joe Satriani, Jimi Hendrix, Eddie van Halen, Iron Maiden,

Mer musikk morro:
De svarte metal-guttene i Immortal med nytt artistisk uttrykk


Immortal føler ikke for å danse

Og til slutt en Topp10-liste over mest tåpelige matall-videoer

3 kommentarer:

Frank sa...

Fantastisk. Hvem trenger å søke på youtube når man bare kan gå inn på bloggen din einar.

I helgen var eg faktisk i de klosterruinene (lysekloster) som Immortal spillte inn en av sine tåpelige musikkvideoer. Når eg var der tenkte eg: "Hm.. Ka om eg tok med videokamera og filmet munker med gitar her?" Må først skrive en sang ;)

Dessuten syns eg at de som spillte inn deler av musikkvideoen sin i en elv hadde fått med seg de essensielle elementene i en metalvideo: Skog, langt hår, munk og aggresiv holdning.

Anonym sa...

Hei bror.

Hvordan er det hjemme i Norge? Jeg har det kjempebra. Storkoser meg. Chicago er min type by for aa si det sann.
Har kjopt en Mac, jeg fikk gratis iPod touch og scanner og printer med paa kjopet. moro moro.

Skal ta litt bilder av leilightene naa etterhvert. kjempegoy.

Belcker'n sa...

Frank: Godt at YouTube-manien min er til gavn for noen :)

Søster'n: Gratulerer med Mac (con Yapa). Spørs om du ikke må ta en tur og kjøpe en til når pappa kommer på besøk. De trenger vist ny data hjemme.