mandag, mars 12, 2007

På skolebenken

Jeg er egentlig lei av skole og studier. Jeg har vært på FJellhaug i fire år nå og merker at jeg egentlig ikke er aærlig motivert. Problemet er at jeg ikke har noen gode alternativ. Det ffrister ikke akkurat å jobbe på lager eller å sitte i ei kasse på en eller annen dagligvare. 7-eleven eller McDonalds er ikke akkurat noe jeg har lyst til å bruke tida mi på heller. Dessuten må jeg betale på studielånet hvis jeg ikke studerer.

Valg, valg og enda flere valg...

... kanskje jeg skal prøve meg som ettåring... jeg vet ikke.

2 kommentarer:

Sakarias Ingolfsson sa...

Jeg tenker at du er litt sent ute med å søke ettåringsstilling, i hvert fall i utlandet. Men du kan jo prøve.

Belcker'n sa...

Utlandet er ikke aktuelt uansett. Må bli noe i Norge hvis jeg skal det...