fredag, august 04, 2006

Misjonærkurset 2006


Isfest i hagenUte og flyr
En liten hvil i skyggen
Klatretreet
Haien kommer
Da er misjonærkurset over og alle har reist hjem til sitt. Har vært en fin uke med masse trivelige folk. Deltok som leder for 8-10 års gruppa år også. Det er i grunnen en veldig alright alder å ha med å gjøre. De spiser og går på do sjøl, samtidig som de er lette å underholde. De sitter ikke og kjeder seg hele tiden. I år var det ikke så mange som i fjor, da hadde vi 19 unger å passe på mot 9 i år. Tirsdag var vi i Tøyenbadet, nnsdag på Teknisk museum, torsdag på Fotballmuseet og i dag var vi på friluftsområdet ved Sinsen kirke. Hadde litt etterslep fra UL med lite søvn og lange dager så jeg merker at jeg er sliten nå.

3 kommentarer:

Belcker'n sa...

Sliter med å få bildene slik jeg vil ha dem... noen som har tips om hvordan jeg kan få dem til å stå akkurat der jeg vil ha dem?

Anonym sa...

Ingen tips. Men et lite spm; I følge norsk lov så må du faktisk ha tillatelse fra ungenes foreldre om å bruke bilder av deres barn til private, såvel som andre prosjekter. Du har vel fått denne typen tillatelse? Hadde vært kjipt om du hadde fått en rettsak på deg pga no så usselt som bilder av unger...

PS: Det var superduper-inni-hampen-sinnsykt-artig å støte på deg igjen! Du har vært savnet dette året... =)

Belcker'n sa...

Det viste jeg ikke, men det er jo selvklart når jeg tenker over det...
Tviler på at noen av dem vil komme til å kjøre sak mot meg, men jeg kan jo ta en telefon alikevel...

Sykt kult å treffe på dere også. Synd at vi ikke fikk snakket mer sammen før vi måtte videre. Hyggelig å høre at jeg har vært savnet... har dårlig samvittighet for at jeg ikke kom innom skolen oftere enn jeg gjorde.

Kanskje vi kan treffes i byen en dag?