tirsdag, juli 31, 2012

Ung Landsmøte 2012

I dag kl 0745 møtte jeg opp på Ungdomssenteret i Spydeberg for å være med på fellesreisa til UL2012 i Kongeparken i Ålgård.
Etter noen timer i bil ankom vi festivalområdet, fikk registrert oss og ble servert deilig mat. Etterpå var det obligatorisk infomøte og samling for alle ledere og funksjonærer.

Dette blir åttende år på rad som leder på UL og jeg kjenner at jeg begynner å bli litt rutinert. Likevel blir det spennende å være med i år også. Festivalledelsen er opptatt av at UL2012 ikke skal bli en reprise av fjorårets festival og det tror jeg ikke det blir. Av det jeg har sett av årets program ser dette ut til å bli en spennende og lærerik uke for både deltagere og ledere.

Hvis du har interesse av å se hva som foregår på UL2012 kan du følge live overføring fra bibeltimene (11:00) og kveldsmøtene (20:00) på iTro.no


Ingen kommentarer: