søndag, mars 16, 2008

The sleeper is awake

Kalenderen viser Mars 2008 og jeg skriver mitt først innlegg for i året. Hvis det overhodet er var noen faste lesere av bloggen min så beklager jeg fraværet. Jeg har vært lat, jeg innrømmer det, men jeg klarer ikke motstå trangen til å gjøre som Adam & Eva og peke på andre.
  • Først av alt har MMORPG* dataspillet World of Warcraft, også kjent som WoW, forsynt seg grådig av timeplanen min.
"Hei, jeg heter Einar og er (data)spillavhengig."
  • For det andre har det nye hemmelige våpenet til reklamebransjen, kjent som Facebook, kapret mye av tiden som før ble brukt på blogging.
Jeg har mange ganger tenkt at nå skal jeg begynne å blogge igjen, men så ble det bare et YouTube klipp her og der. Trist, men sånn er'e bare.
Jeg skal prøve å legge inn ihvertfall et innlegg i uka framover, og så får vi se hva som skjer. Kanskje blir det mere når jeg har fått jobbet inn rutinen.

*Mass Multiplayer Online Role Playing Game

Hva har skjedd i 2008?

Først og fremst har jeg endelig flyttet fra Fjellhaug, det tok 4 1/2 år å komme seg ut av "bobla". Nå bor jeg for meg selv i en ett-roms over Misjonssalen med eget kjøkken (Yess!) og utsikt inn i SAS-hotellet. Har hørt at det er mye rart å se der, så jeg prøver å ikke se så mye ut av vinduet.

I mai skal jeg feire 150årslag med fatter'n og bestefar. Vi blir 150 år tilsammen i år, 25-50-75, men det blir nok ikke noe 25-50-75-100 selskap for jeg rekker ikke å bli pappa i løpet av året.
Med andre ord er jeg snart halvveis til 50 og jeg er ikke helt sikker på om det er positivt eller negativt.

Dette får bli alt for nå, jeg vet at ikke alle setter pris på lange innlegg, avslutter med en Videosnutt fra YouTube som jeg og Ingar fant forrige uke.

"I present to you the... Flashdaaaaaance Techno Viking!"

2 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Jeg er fast leser, så ser frem til fremtidige oppdateringer. Google Reader er et effektivt hjelpemiddel sånn sett.

Hallvard sa...

Heihei, Einar, takk for kommentar, og takk for sist.

Denne lista var ein del av ei preike på nettet, eg dreiv og skreiv ei preike sjølv og ville ha litt inspirasjon. Så det var rein flaks. Men om du googar temaet, finn du sikkert meir av det.