mandag, juli 02, 2007

Jeg er ikke død

Det er sørgelig å se at jeg ikke har skrevet noe på 2 måneder. Jeg beklager så meget.
Den omtalte ansiktsboken har litt av skylden, men skal jeg være helt ærlig så har jeg egentlig ikke vært der så mye heller. De gangene jeg har brukt PCen den siste tiden har det vært Comand & Conquer 3 og World of Warcraft som har blitt priotitert.

Jeg skal skjerpe meg og skrive litt mer i sommer. Og komme med noen oppdateringer på hva jeg driver med om dagen.

I mellomtiden kan dere kose dere med dette monsteret fra 80-tallet:

2 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Er det Martin som har vist denne for deg? Det var i hvert fall han som introduserte meg for den. Grusomt. Tipper de er tyskere...:-p

Belcker'n sa...

Stemmer, Martin er opphavet.
De har en tysk aura over seg ja.