mandag, september 11, 2006

Twin TowersHvor var du den 11. September 2001? Husker du hvor du var, hva du gjorde og hva du tenkte da du fikk høre om flyene som kræsjet i Tvillingtårnene?

Selv var jeg på Vestborg VGS i Stranda på Sunnmøre. Da jeg hørte at et fly hadde krasjet i Twin Towers tenkte jeg at det var en idiot som hadde prøvd å fly mellom tårnene i et småfly og feilberegnet litt. Stuntet har blitt gjort flere gnager før. Etterhvert fikk jeg vite at det var et Boing passasjerfly. "Ok", tenkte jeg, "har er det noe som har gått alvorlig galt." Da jeg så det andre flyet krasje live på TV ble det statistisk umulig at dette var et uhell. Dette var med vilje.

2 kommentarer:

marenioslo sa...

hola.
jeg var på badet, ordna meg til jeg skulle i bursdag. det var vel i 9.klasse, kanskje 10.
Pappa satt i tv-stua og ropte at jeg måtte komme og se, så jeg gjorde det. men jeg skjønte ikke så mye av det.
jaja. det gjør jeg nå!
hej då.

Anonym sa...

Jeg var for liten for å skjønne det som skjedde xD