lørdag, august 16, 2008

Einar fra A-Å

Jeg har blitt utfordret av Ingar til å skrive en slags ABC-biografi. Siden klokka snart er fire på natta og jeg ikke får sove kan jeg jo gjøre det nå...

ADHDer
Backpacker-image (I'm a poor wayfaring stranger...)
Comatose
Dataspillavhengig
Eventyrlysten
Familiekjær
Glad i god mat
Hårfager
Ikke kompatibel med diskoteker
Jesus-freak (kanskje ikke helt A4 Jesus-freak, men jeg er i alle fall kristen og at jeg er en freak kan jeg ikke nekte for)
Kverulant (elsker å diskutere)
Langsom (det tar som regel litt tid å komme i gang)
Musikkelsker (lytte, spille, synge)
Norsk skapborger (har Norsk pass, men føler meg ikke 100% hjemme i Norge)
Optimist-wannabe (later som om jeg ser lyst på livet selv om jeg egentlig er en skap-gother)
Perú-misjonærbarn
¿Qué estás haciendo? (spansktalende og nyskjerrig)
Romantikker (har lett for å bli forelsket)
Selskapssyk (liker ikke å være alene for lenge av gangen
TKBer - Tredjekultursbarn
Uegnet til administrative oppgaver
Vestlending 50% (Mor fra Nord-Møre)
Wikipedia-nerd
X-Sk8r (drev på med rullebrett, tagging og breakdance på ungdomsskolen og tidlig videregående)
YouTube-fanatiker
Zorro og Magyver (mine barndomshelter som lærte meg spansk (dubbet til spansk på TV i Perú)
Ærlig (til tider alt for ærlig for mitt eget beste)
Østlending 50% (Far fra Østfold)
Åpen for forslag (I like to keep an open mind)


Takk for utfordringen Ingar... nå skal jeg prøve å sove igjen (klokka er snart 05:00)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Cinderella og Tornerose e jo kje det sama! :)
Cinderella = Askepott
Tornerose = Sleeping Beauty (eller någe sånt..)

Belcker'n sa...

Hmm... det stremmer. Hvis du klarer å finne et ord for å sove m,ye på C skal jeg endre det

Anonym sa...

Comatose?

Belcker'n sa...

Maybe it's Lupus?