søndag, november 19, 2006

Takk

Denne uka har jeg vært skikkelig ute å kjøre. Som jeg har nevnt tidligere har mørketida heller negative virkninger på meg og de siste 10-14 dagene har jeg vært helt på felgen. Ikke akkurat så lystig lesing det her, men sånn er'e bare... og jeg har igrunnen vendt meg til det. Årsakene kan være så mange så det er ikke alltid så greit å si hva som gjør at jeg blir sånn, men jeg har mine mistanker...


Det positive er jo at det går over etter en stund, og det skal Loff ha æren for denne gangen. Loff har vært en god venn de siste årene og det har vært mange gode drøser(rogalandsuttrykk for å prate skit) på rommet hans.
Jeg vil derfor benytte anledningen til å si: Loff, du e koonge!

6 kommentarer:

Mariann, sa...

Konge!! snakk om å fange øyeblikket.. burde blåses opp og henges opp i glassmonter i hallen på Fjellhaug.. Så syns kanskje ikkje så mange at loff e så skummel lenger..

Belcker'n sa...

Hvorfor glassmonter?
Burde finne et avskrekkende bilde av meg selv og i samme slengen...

S/Y Lennuk sa...

jeg skal for øvrig ha æren for bildet, mariann :)
ellers hiver jeg med på bølgen for loff. han er herlig.
loff = solstråla_83

marenioslo sa...

Det var meg som skrev forrige comment, bare surrer litt :)

Mariann, sa...

glassmonter fordi at det må bevares fra å tære bort med tiden.. det e jo det en gjør på non museer og sånt.. og nere i egypterkongenes graver og...ja..

Og så blir det jo vanskeliger for noen å ta det vekk..

Visste egentlig det Maren.. du e flink.

christel sa...

haha..det ligna på Gjermund... jaffall i mørket..:)